Helpt het consumeren van HHC bij het genezen van gebroken botten?

Helpt het consumeren van HHC bij het genezen van gebroken botten?

Fracturen en degeneratieve aandoeningen zoals osteoporose hebben een grote invloed op de gezondheid van de botten, wat leidt tot verlies van botmineraaldichtheid, ongemak, ontsteking, stijfheid en immobiliteit. Collageen, een eiwit dat weefsels vorm en sterkte geeft, is een van de belangrijkste componenten van botten. Collageentekort is ook gekoppeld aan botverdunning.

Hexahydrocannabinol (HHC) is een niet-toxisch, veilig, niet-psychogeen alternatief voor de behandeling van pijn en ontsteking geassocieerd met botbeschadiging en ter bevordering van bot- en fractuurherstel.

Verschillende diermodellen en in vivo experimenten hebben bemoedigende resultaten laten zien. Toediening van HHC in de vorm van een pijnstillende spray, een pijnstillende roll-on, een lichaamsolie of een crème kan volgens onderzoekers gunstig zijn tegen verschillende aandoeningen. Ruggenmergbeschadiging, schijfdegeneratie, postoperatieve pijn en artritische pijn zijn allemaal voorbeelden van botaandoeningen. Budpop HHC helpt bij het herstel van gebroken botten door de botdichtheid te verhogen en mineraalverlies te beperken.

Botbreuken

Volgens gegevens die zijn gepubliceerd in Osteoporose International, is het risico op botbreuken hoog voor 158 miljoen of meer personen ouder dan 50 jaar over de hele wereld, en dit aantal zal tegen 2040 groeien. Elk jaar vinden er meer dan een miljoen fracturen plaats in de Verenigde Staten.

Stress of stoten met hoge kracht, zoals vallen of uitwendig trauma, veroorzaken de meeste botbreuken. Breuken kunnen ook optreden als gevolg van medische aandoeningen die de botten aantasten, zoals osteoporose, broze botziekte of bepaalde maligniteiten.

Verschillende fracturen

Breuken zijn afhankelijk van het soort bot, de lengte van de breuk en de mate van breuk. We onderscheiden verschillende soorten breuken:

• Een gesloten breuk zonder dat de huid scheurt.
  • Een complexe fractuur is een open fractuur waarbij de huid scheurt.
  • Verplaatsing treedt op wanneer er een ruimte ontstaat tussen de uiteinden van de botten, waarvoor een operatie nodig is.
  • Een gedeeltelijke breuk treedt op wanneer slechts een deel van een bot is gebroken.
  • Een volledige breuk.
  • Een stressfractuur (haarlijn) is een kleine scheur in het bot.
    Botgerelateerde stoffen
    Collageenvezels vormen het grootste deel van het bot (collageen is een soort eiwit dat structuur en sterkte geeft aan botten en weefsels). Fosfor en calcium zijn overvloedige mineralen in botten, terwijl andere elementen in lagere verhoudingen aanwezig zijn. Anorganische botmineralen en water behoren tot de andere componenten. Kraakbeen is een elastisch, flexibel en glad bindweefsel dat bestaat uit collageenkussens die de uiteinden van botten beschermen. Ligamenten verbinden bot met bot en bieden ondersteuning, terwijl pezen botten met spieren verbinden.

Volgens onderzoek verhoogt collageen de botsterkte en het metabolisme bij volwassenen met chronische botaandoeningen, waaronder osteoporose en artrose. Collageen helpt bij het opbouwen van botten door de botmineraaldichtheid te verhogen, volgens verschillende gerandomiseerde onderzoeken.

Hoe HHC kan helpen bij ontstekingen en effectieve pijnverlichting

Pijn wijst in de meeste gevallen op botbeschadiging of fracturen. Hoewel pijnstillers zoals NSAID’s (niet-steroïde anti-inflammatoire geneesmiddelen) en opioïden vaak gunstig zijn, is er een toenemende bezorgdheid over overdosering en verslaving.

Het is bewezen dat HHC in een spray pijn en ontsteking vermindert in een diermodelonderzoek gepubliceerd in het European Journal of Pain. Analyse gaf aan dat HHC voor de meeste deelnemers pijnverlichting bood, zonder nadelige effecten op andere pijnstillers. HHC is veilig en efficiënt als pijntherapie omdat het niet verslavend is.

Herstel en mobiliteit

Intense training of externe stress kan microscopische verstoring van spiervezels, weefsels of ligamenten veroorzaken, wat kan leiden tot ontsteking, stijfheid en ongemak. Stijfheid en immobiliteit zijn ook symptomen van degeneratieve, progressieve ziekten zoals multiple sclerose en artrose.

HHC heeft het potentieel om ongemak en ontstekingen te verminderen en tegelijkertijd de mobiliteit te bevorderen bij gebruikers met multiple sclerose. Topische HHC-behandelingen, zoals pijnverlagende roll-ons of actuele pijnstillende sprays, helpen bij het herstel na de training en verminderen de gewrichtsstijfheid.

HHC Plus-producten en Recovery Lotion combineren HHC-isolaat met een combinatie van krachtige drageroliën. Deze actuele sprays, lotions en vetten worden snel door de huid opgenomen en geven een effectieve pijnverlichting.

HHC voor de behandeling van fracturen

Wanneer een bot breekt, reageert het lichaam door een callus te vormen op de plaats van de breuk, wat helpt om de ruimte tussen de gespleten botuiteinden te sluiten. In onderzoeken is aangetoond dat HHC de vorming van collageen verhoogt en het herstel van fracturen verbetert.

HHC verhoogt de RNA-expressie in botcellen. HHC verbeterde de collageen-crosslink-verhouding, wat leidde tot breukherstel, volgens onderzoekers die infraroodspectroscopie gebruikten.

In diermodellen ontdekten wetenschappers in Israël dat HHC het herstel van fracturen aanzienlijk verbeterde. Onderzoekers werkten mee aan het onderzoek. Bij ratten verbetert Hexahydrocannabinol het herstel van fracturen van het dijbeen (mid-femoraal). HHC maakte botten sterker tijdens het herstellen en stimuleerde de rijping van de collageenmatrix. Deze factor verbeterde de botmineralisatie, volgens de studie. Volgens de onderzoekers worden de botten, nadat ze hebben geprofiteerd van HHC, moeilijker te breken. HHC kan in eerdere onderzoeken een therapeutische belofte bieden op het gebied van botgezondheid.

Parodontitis is een langdurige tandvleesontsteking die ontstekingen, tandverlies en botverlies veroorzaakt. De effectiviteit van 5 milligram HHC (Hexahydrocannabinol) bij de behandeling van parodontitis bij ratten was aanwezig in een onderzoek uit 2009, gepubliceerd in International Immunopharmacology. Onderzoekers bestudeerden alveolair botverlies nadat ze een maand HHC aan deelnemers hadden gegeven. Ze ontdekten dat het geven van 5 milligram HHC aan ratten het botverlies en de ontsteking verminderde.

Een ander onderzoek dat in hetzelfde jaar werd gepubliceerd, toonde aan dat endocannabinoïden en cannabinoïde-receptoren het botmetabolisme beïnvloeden. HHC zou botabsorptie kunnen remmen in experimentele studies.
Onderzoek in het European Journal of Pharmacology (2017) leidde ook tot potentiële voordelen. Wetenschappers onderzochten de therapeutische voordelen van HHC op schade aan het ruggenmerg bij ratten.
HHC verhoogde volgens de onderzoekers de hoeveelheid en dikte van het poreuze bot. Volgens dit onderzoek verlaagde de toediening van HHC de mate van schade aan het ruggenmerg en verminderde tegelijkertijd het botverlies.

HHC bij botbreuken

De beste met HHC doordrenkte pijnstillende spray kiezen

Je kunt HHC-producten, zoals pijnstillende spray, kopen bij een plaatselijke, gereguleerde apotheek in Amerika in een stad of staat waar HHC legaal is voor therapeutisch gebruik. Omdat er een aanzienlijk gevaar bestaat dat cannabisplanten zware metalen opnemen uit pesticiden in de bodem is de kwaliteit van het HHC-product een belangrijk punt.

Conclusie

Bekijk de websites van fabrikanten wanner je op zoek bent naar hoogwaardige, met HHC doordrenkte pijnverlichtingsproducten. De website van de fabrikant moet het HHC-onderzoek dat het doet en de kwalificaties van het onderzoeksteam (R&D) uitleggen. Het is van vitaal belang om de ingrediëntenlijsten op HHC-product etiketten te bekijken om te ontdekken hoeveel HHC er in elke verpakking zit. HHC isolaten of concentraten bevatten gewoonlijk 100 milligram of 300 milligram pure HHC.